Lista igen.....ler

10 Favoriter :
Färg: Svart och blå
Mat: Jossans mat
Band: Hårband???
Film: Det är många jag sett och vill se
Bok: Verklighetsbasserade
Sport: Handboll så klart, va trodde ni
Årstid: det är sommar nu
Veckodag: Alla dagar då man jobbar
Glassmak: Lakrits
Tid på dygnet:  Natt


9 För tillfället:
Humör: Skitglad
Smak: Hallon
Kläder: Är väldigt bra att ha, ja
Bakgrund: tapet
Nagellack: Lack är endast för bilar
Tid: Ingen aning, skiter i vilket
Omgivning: Mysigt
Irritationsobjekt: Flugan bredvid mig

8 första:
Bästa vän: Krisse
Screen name: Gissa det du
Husdjur: En skorpion, ha ha ha
Piercing: Nej tack, inga fler hål i mig
Förälskelse: Jonas
Musik: Michael Jackson
Bil: Nix
Kyss: Ryska posten

7 senaste:
Cigarett: Precis nu
Mat: Massa skräpmat, som vanligt
Dryck: Grogg
Biltur: Tja nån timme sedan kanske
Kyss: today
Spelad låt: Jossans skiva
Tv-program: Glor knappt på burken mera


6 Har du nånsin:
Dejtat nån av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: Gissa det du
Blivit arresterad: Never
Badat naken: Många gånger, tur du inte var där, ha ha ha ha
Varit med på TV: Varje dag
Kysst någon du inte känner: skulle inte tro det va



5 nej tack:
Kläder: läderstring, är nog fasen inte bekvämt
Mat: Min egen
Musik: LA la LA la LA la
Dryck: mineralvatten
Personlighetsdrag: egoister, snikna, elaka

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Sjöng
Du kan höra just nu: Tangentbordet
Du inte kan leva utan: Mig själv
Du gör när du har tråkigt: Ringer en vän eller sover

3 personer:
Du kan berätta allt för: Jossan och min Hugo
Du tycker om: Glada personer, Delfiner, Hugo
Du inte gillar: Falska manipulerande människor

2 val:
Kaffe eller te
: Te, kaffe smakar som utspädd grus
Vår eller höst: struntsamma

1 önskan: Simma med vilda delfiner

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej tjejen! Kul att du skrev hos mig i går. :)

Du, jag ringde dig i dag (tror jag) lr var det i går?

Har varit dålig igen. Var hos läkaren och tog massa prover i dag. :S



Hoppas du har det bra. Har tänkt på dig!

Kramisar!! Skoj att du har tagit upp bloggandet igen med. :)

Postat av: Anonym

Hej! Har ringt å sökt dig i går. Du hade ringt när jag var på väg hem från bussen.



Du får prova ringa mig igen. :)



Kram

2008-09-18 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0