Min käraste vän!!

Som ni kanske har läst så mår jag så jäkla bra och detta inlägget kommer att handla om min allra finaste och underbaraste vän.

Hon heter Josephine och kallas Jossan!

Denna underbara person har gjort mig till en människa som jag alltid velat vara. Jag har mer skinn på näsan och mitt självförtroende växer mer och mer för varje dag. Det är så mycket som händer i mitt liv nu och jag mår så mycket bättre.

Jossan vet när jag mår dåligt, hon vet när jag är glad. Hon vet hur hon ska få mig på humör när jag är deppig.
Det finns så många som har en plats i mitt hjärta men Jossan har den största biten. 
Jag bara älskar henne av hela mitt hjärta, hon vet hur man ger och tar. Hjärtat på rätt plats heter det. 
Hon ger mig sådan styrka och glädje så det går inte och beskriva med ord. Vi är väldigt olika men väldigt lika samtidigt.

Det är så gött och ha en vän som är en så nära att man inte drar sig för och säga vad man vill. Jag kan prata med henne om vad som helst. Visst, inte allt kanske men till 99% så vet hon det mesta om mig. Vi skrattar, vi gråter tillsammans.

Om det är någon som vet vad man kan göra för en sådan underbar person så snälla berätta.

Jag vill ge henne all lycka i världen, allt ja allt!!!

Hur ska man kunna uttrycka sina känslor för en person som gör så mycket för en?????? Det går INTE och beskriva i ord eller vad som helst. Jag respekterar henne till 10000000% och jag vet att hon respekterar mig lika mycket.

Jag älskar dig Jossan av hela mitt hjärta och jag önskar oss en evig vänskap
Du är min familj!!

Puss din Hurgoba 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min älskade dolledollan,,,jag älskar dig mer haha!! Du vet att mitt hjärta tillhör dig och barnen till mesta dels. Det finns ett par stycken till som har en del av mitt hjärta och du vet vilka dom är. Jag respekterar dig som in i helsike det vet du och jag tar dig som min egen syster. Allt jag gör för dig kommer från hela mitt hjärta med allt vad orden bär på meningen med det hela. Utan att behöva tänka gör jag saker för dig för att du är den mest underbara vännen jag har mött. Vi två kan inte skiljas åt mer än i 10 minuter,,antingen ringer du mig eller ringer jag dig hehehe,,,vi e juuuuuuuu sååååå söta!!! Många säger saker bakom vår rygg,,men vet du vad?? Det är för att dom är så jävla avundsjuka för att dom inte har den relationen som vi har,,,detta som vi har är en önske relation för många människor. Och jag önskar att många hade kunnat få uppleva denna värmen och vänskapen och tillförliten som vi har för varandra. Våra lagar JBVB är:

RESPEKT

TILLFÖRLIT

ALLTID TILL HANDS

GÖRA ALLT FÖR DET BÄTTRE

STÖTTA

TRÖSTA

VÄRMA

UPPMUNTRA

BEHANDLA MIG SOM JAG BEHANDLAR DIG;;VICEVERSA

ÄRLIGHET

MASSAGE ÄR ETT MÅSTE DÅ OCH DÅ HAHAHAHA

TRAMS OCH BARNASINNE BESTÅR LÅNG LÅNG LÅNG JOHN ASG

FÖRSTÅELSE

DRICKA TE,,OCH ÅTER TE,,KÄRLEK UTAN TVEKAN MKT VÄRME

MEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWWW VID OLIKA SITUATIONER

HURGOBA VID IRRITATION BLAND DE FRIDLYSTA

DET GÅR INTE BLAND DE FRIDLYSTA HAHAHAHAAAAAAAA

DET FINNS MYCKET SOM VI KAN LÄGGA PÅ PÅSEN MM



NÅVÄL DOLLAN,,,LITE MYS FÅR VI INTE GLÖMMA,,



PUSS JAG ÄLSKAR DIG MIN ALLRA BÄSTA VÄN!!!



MVH GUMSEPUMS,,GUMMAN,,JOSSAN,JB

(KÄRT BARN HAR MÅNGA NAMN HEHEH)





2009-04-13 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0