Sömn?? JA,TACK

Har nu gått en natt till utan sömn och det känns inte alls bra.
Vet inte vad jag gör för fel men kan fasen inte alls somna om kvällarna.
Nu sitter jag här, hemma från jobbet vilket jag HATAR och vara och är helt yr och känns som om jag ska trilla ihop....
Jag önskar så en natts sömn, är det så mycket begärt?
Detta börjar gå mig på nerverna riktigt nu, få väl slå en pling till farbror doktorn idag.

Är det någon därute som har/haft samma problem som jag???

Snälla, om ni har nåt tips om bättre sömn, skriv gärna en liten rad....ler

Tack på förhand!

Kram er allas Vickan

Miss you Malin

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

http://www.mininredning.se/view.php?id=5969&show=latest&search=&part=&sort=

Postat av: Malin Inspiration & design

Tack för du skriver fint om mig. PUSS!

Postat av: Malin Inspiration & design

http://smurfans.blogg.se/m_042007.html

Postat av: Malin Inspiration & design

Gumman, hoppas din dag blir bra trots allt. :) Tack för pratstunden!! Kram kraaam

Postat av: Malin Inspiration & design

Tack själv gullo! :D Det är du som är värd rosor!! Hoppas vi kan ses & pyssla snart. Det behöver vi båda två. :) GISSA OM jag är sugen på att pyssla med björkris?!?!??! ;) Gosen!

Postat av: Malin Inspiration & design

Jag igen; Tror jag ska svänga inom blombutiken innan jag hämtar lilleman. Heeheee. :) Kanske hittar någe kul! :) Kram

Postat av: Emillotte

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2008-12-08 @ 13:12:04
URL: http://emillotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0