Blogg= Inredning????

Jag undrar så om man MÅSTE skriva om INREDNING på sin blogg????

Har tittat rundor jättemycket på en massa bloggar och alla handlar bara om inredning.....
Jag kan inte inreda särskilt bra och visst är jag intresserad men det kostar en hel del med alla möbler och alla fina saker man ska köpa.

Det hade varit kul och ha ett fint hem men den där ekonomin spricker totalt ju.
Kollade på en fin soffa som jag skulle kunna tänka mig och den låg på "BARA" 8000:- och det skulle vara billigt för en 3-sits......vart ska man plocka dom pengarna från???
Jag fattar inte hur folk bara har RÅD och följa detta jobbiga mode hela tiden.

Personligen så följer jag inte modet, jag köper det jag tycker om och vill ha omkring mig och ger mig nåt.

Ursäkta om jag låter irriterad men fattar mig inte på hur folk har råd egentligen......

Jag har knappt haft några kommentarer om man jämför med alla andras, jag kanske skriver om helt onödiga saker men det är ju detta som gör mig glad, det jag skriver om alltså.......

Jaja, alla har vi ju olika smak......

Ha en bra dag ni få som kommer och tittar in!

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Vickan; Äsch din dummer, du begriper ju inte dig på sånt där. ;) Melodifestivalen är ju så kulig! :)Verkar vara fler än du som inte tål Perelli, kanske för att hon uppfattas som divig. Men jag tycker hon skötte sig bra. Sanna är med superduktig, har så fiiin röst.

Inte måste mans skriva om inredning heller. Sök på bloggar som inte handlar om inredning. Finns ju massa bra som inte handlar om det. Om dom är så "Jobbiga" så skit i & besök dom. ;D

Att jag kan "fixa om" och pyssla så myckt som jag gör beror mkt på att jag kör med återanvändingsmetoden, lr så harjag gubben till att snickra. :)

Du får med skaffa dig en händig karl. ;))

Ha en skön Söndag! Kram

Postat av: Linda P

Nä, det är faktiskt så att man MÅSTE skriva om inredning.

Har jag hört.

Hihihihi... ja, nu fick du en kommentar i af ;)
Ha en skön söndag!

2008-03-16 @ 12:08:20
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: vickan

Alla: Jag menar inte att jag inte tycker om inredningbloggar nu ju. Undrade bara om det bara fanns bloggar med inredningstema.

Malin: Jo jag vet att ni är duktiga på och göra det mesta själva och är lite kluriga och pyssliga, ler
Jag gillar din sida så det så

Jaja ha det bra allihopa

2008-03-16 @ 13:58:22
URL: http://www.prussimysigt.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej hej! Hur e läget med tjejen i dag? Jag mår halvskumt. Tea har kräkt igen. Börjar bli orolig för vad det är. :S

Go kväll! Puss & Kram

Postat av: liljesson

Jag håller med DU! Och har inte heller så värst många kommentarer... vi kanske är tråkiga?? :) Ska kolla in din blogg nu och se om du är tråkig eller inte... ;P
/malin

2008-03-17 @ 12:16:06
URL: http://liljesson.blogg.se
Postat av: liljesson

Det får du gärna göra! Länka alltså! =) Får jag med?

2008-03-18 @ 18:47:33
URL: http://liljesson.blogg.se
Postat av: Sigmundzahra

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-04-13 @ 12:25:21
URL: http://sigmundzahra.3steps.com
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-01-12 @ 22:59:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0