199 fraser att undvika i sängen

199 fraser att undvika i sängen

  1. Är den inne?
  2. Är det allt?
  3. Du måste skämta!
  4. (Telefonen ringer) Hallå? Nej du stör inte...
  5. Måste jag betala?
  6. Måste jag ringa dig i morgon?
  7. Måste du ha frukost i morgon bitti eller kan jag ringa en taxi direkt?
  8. Oh, mamma, mamma...
  9. Oh, pappa, pappa...
  10. Du är snyggare när ljuset är släckt.
  11. Du är mycket duktigare än min ex.
  12. Jag trodde den skulle in i andra hålet.
  13. Berätta inget för min man/fru.
  14. Min mamma har en likadan BH (Mycket värre om kvinnan säger detta).
  15. Du är urkass på detta.
  16. Kan jag sluta nu? Jag har ett viktigt möte strax.
  17. Jag hoppas du inte förväntar dig en löneförhöjning p.g.a. detta.
  18. Du kan nog få platsen.
  19. Vad fan! Är det allt du kan göra?
  20. Berättade jag om min herpes?
  21. Nu måste vi gifta oss.
  22. Fortare! Matchen börjar snart!
  23. Jag är hungrig.
  24. Jag är törstig.
  25. Skjutsar du hem mig när du är klar?
  26. Är de äkta?
  27. Förresten, jag vill göra slut...
  28. Är det du som luktar?
  29. Är detta första gången?
  30. WOW! De har jag inte sett tidigare!
  31. Vet du vad vissa spindelhonor gör efter det att de haft sex?
  32. Du är precis som din syster.
  33. Du är precis som min syster.
  34. Jag tycker din mamma är snygg.
  35. Vad var det du hette?
  36. En gång till? Jag orkade ju knappt hålla mig vaken första gången!
  37. Men jag började ju precis.
  38. Du är precis som en 9-åring, och tro mig, jag vet vad jag snackar om...
  39. Nej! Inte där!
  40. Ska jag ringa efter pizza?
  41. Jag tror min pappa står och lyssnar utanför dörren.
  42. Le älskling, vi blir fotograferade.
  43. Ta av den där jävla "hockeyplocken"!
  44. Dra ut din hand!
  45. Jag tror kondomen sprack för 10 minuter sen...
  46. Jag visste att du hade en uppstoppad BH på dig!
  47. Täck mig killar, jag framrycker!
  48. Herregud! Den är ju så liten!
  49. Vänta, Jag ska bara byta kanal.
  50. Vad är det som luktar tonfisk?
  51. Är det okej om mamma (och/eller pappa) gör oss sällskap?
  52. Din kompis väninna är mycket duktigare/skönare!
  53. Är det okej att jag inte tar av mig skorna?
  54. Skynda dig; det blir snart grönt ljus!
  55. Sluta, du immar igen bilrutorna
  56. Kan jag låna 50 spänn av dig?
  57. Vad fan är det för ljud?
  58. Sluta stöna, det låter bara löjligt!
  59. Va? Jag tänkte på annat...
  60. Va? Javisst, jag älskar dig också, stör mig inte nu...
  61. Avbryt mig inte när jag tänker.
  62. Jag måste gå och skita.
  63. Är strykjärnet av?
  64. Du låter så rolig när du andas.
  65. Det gör inget älskling, jag kan låtsas att den är större.
  66. Gud vad jag önskar att du var en riktig kvinna.
  67. Varför rakar du aldrig benen?
  68. Förresten, jag körde över din hund på vägen hit.
  69. Oh... Lisa, Lisa... Jag menar Petra, Petra...
  70. Din bröstmjölk smakar som mammas.
  71. Du är hårig.
  72. Är det okej om vi aldrig träffas igen?
  73. Sa jag att min katt har smittat mig med mask?
  74. Titta inte på mig sådär.
  75. Gud vad ont i huvudet jag fick precis.
  76. Du är så tråkig.
  77. Jag tycker om dina rattar.
  78. Räcker en femhundring?
  79. Varför har vi en penis bägge två?
  80. Klart du inte kan rida mig, du är för fet och skulle krossa mig till döds.
  81. Använd ditt finger, det är större.
  82. Måste hela din familj titta på?
  83. Flytta på dig så gör jag det själv.
  84. Kan du hålla min macka under tiden?
  85. Jag gör bara detta därför att jag är så full.
  86. Mamma lärde mig att göra så här.
  87. Men herregud kvinna, mina bröst är större än dina!
  88. Borde jag fråga varför du blöder?
  89. Det är min tama råtta Kenta.
  90. Klarar inte du av det hittar jag någon annan som kan!
  91. Jag har inte blivit påsatt så här ofta sen jag slutade som hora.
  92. Jag var man innan jag opererade mig.
  93. Vill du se mig ta ut mitt porslinsöga?
  94. Är det okej att jag berättar detta för mina kompisar?
  95. Ju nyktrare jag blir, ju fulare blir du.
  96. Ville du att jag skulle använda en kondom?
  97. Du är inte bättre än min bror.
  98. Muuuuu.
  99. Får jag kolla hur många mjölkpaket som får plats därinne?
  100. Skynda dig, jag har en träff om 20 minuter.
  101. Jag har inte fler kondomer, kan jag använda en strumpa?
  102. Rör dig inte, du spiller ut min öl.
  103. Du har en snorkråka på näsvingen.
  104. (Rabbla de 10 budorden)
  105. Jag tror jag precis sket på mig.
  106. Klart jag inte älskar dig.
  107. Låt mig förklara; T A N D K R Ä M.
  108. Tar du den i munnen är vi ihop.
  109. Men alla ser roliga ut nakna!
  110. Är det där en riktig apa?
  111. Väckte du mig för det?
  112. Öööh.. nämnde jag inte videokameran?
  113. Är det bara jag, eller luktar det bränt här?
  114. Försök att andas genom näsan.
  115. Lite skavsår har inget dött av.
  116. Älskling, stängde du bakdörren?
  117. Men, jag får finnar av vispgrädde.
  118. Person 1: Är detta första gången för dig?
  119. Person 2: Ja... idag.
  120. (På det diskreta hotellet) Skynda på! Rummet hyrs per timme.
  121. Kan du ge mig fjärrkontrollen?
  122. Tar du Sparbankskort?
  123. Zzzzzzz...
  124. Vid närmare eftertanke kan vi väl släcka lyset.
  125. Kan man tänka sig, jag som försökte stöta på din kompis!
  126. Jag ger inte mycket för den där mun-mot-mun metoden.
  127. Hoppas du är lika snygg när jag är nykter...
  128. (Medan du håller i en banan) Det här är ett trick som jag lärde mig på zoo.
  129. Får du in FilmNet 1 och 2?
  130. Försök att inte smeta ut min make-up!
  131. Har du penicillin?
  132. Men jag som precis har borstat mina tänder...
  133. Le, du är med i Dolda Kameran!
  134. Jag trodde du hade nycklarna till handklovarna!
  135. Jag vill ha barn!
  136. Så mycket för förverkligande av sexuella fantasier!
  137. (Vid en trekant) Varför ska jag göra allt arbete?
  138. Vi kanske borde ringa Malena....
  139. Vet du att taket borde målas om?
  140. Jag tror du har på dig den bak-och-fram.
  141. När är det meningen att det skall vara skönt?
  142. Ställ tillbaka den där mixern i köket, där den hör hemma!
  143. Du är tillräckligt duktig för att försörja dig på det här!
  144. Hoppas du förstår att jag gör det här enbart för en löneförhöjning...
  145. Kom du ihåg att ta p-pillret?
  146. Är du säker på att vi inte setts förr?
  147. Jag önskar att vi hade skaffat TV1000...
  148. Det är bäst att den där läckan är från vattensängen!
  149. Jag sa ju att det inte skulle funka utan batterier!
  150. Men min katt sover alltid på den kudden...
  151. Berättade jag att min faster Märta dog i den här sängen?
  152. Du kanske orkar mer om du slutar röka...
  153. Nej tack, den här delen klarar jag bättre själv!
  154. Det är så härligt att vara tillsammans med någon i sängen som jag inte behöver blåsa upp.
  155. Det här vore ännu roligare om vi var ett par till...
  156. Du är nästan lika bra som min före detta!
  157. Vet du vad definitionen på våldtäkt är?
  158. Är det du som luktar eller är den här madrassen stoppad med rutten potatis?
  159. Du ser yngre ut än du känns.
  160. Du kanske bara inte är i form?
  161. Du svettas mer än en galloperande hingst!
  162. Det är inget farligt, bara lite utslag.
  163. Nu vet jag varför han/hon spolade mig...
  164. Äger din man ett avsågat hagelgevär?
  165. Du ger mig skäl att förstå varför förspel är överskattat.
  166. Vilken tampong?
  167. Har du aldrig funderat på att fettsuga dig?
  168. Och tänka sig, jag behövde inte ens bjuda på middag!
  169. Vad tänker du göra till frukost?
  170. Jag måste bekänna något...
  171. Ikväll var jag så kåt att jag skulle ha kunnat ta hem en sugga!
  172. Är de där verkliga, eller är jag bara inte med i tiden?
  173. Det är inte så att du blev förtryckt som barn?
  174. Är det där en skulptur av en hängning?
  175. Du kommer fortfarande rösta på mig eller hur?
  176. Nämde jag mitt könsbyte?
  177. Jag hatar tjejer som tycker att sex verkligen betyder något!
  178. Älskling, har det gått för dig än?
  179. Jag berättar vem jag fantiserar om, om du berättar vem du fantiserar om...
  180. En bra plastikkirurg kan fixa det där på nolltid!
  181. Räknas det här som en träff?
  182. Hick! Jag tror jag behöver en öl till innan vi börjar.
  183. Jag tycker det är romantiskt att bitas, tycker inte du det?
  184. Och när vill du träffa mina föräldrar?
  185. Har du sett "Farlig förbindelse"?
  186. Jag är ledsen för det här med namnskylten, jag har bara så otroligt svårt för namn.
  187. Bry dig inte om mig, jag filar alltid naglarna i sängen.
  188. (I telefonkiosken) Har du något emot om jag ringer några samtal?
  189. Hoppas jag inte glömde gasspisen på, förresten, har du eld?
  190. Var inte orolig, min hund är riktigt snäll för att vara en Pitbull.
  191. Du kan väl iallafall låtsas som om du gillar det!
  192. Var tystare, min mamma vaknar lätt...
  193. Så det är därför de kallar dig "Blixten"!
  194. Min gamla flick/pojkvän kunde hålla på mycket längre!
  195. Är det här också en synd?
  196. Men du, när är det mina polares tur?
  197. Långa kyssar är inte bra för mina bihålor...
  198. Hur länge planerar du att vara "nästan klar"?
  199. Så du menar att du INTE var min blindträff?

Text: www.roligasida.se


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hehehheeeehhee. Fun!!!

Postat av: Torkelmelissa

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-07-28 @ 08:15:30
URL: http://torkelmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0