Stjärnorna på slottet

Jag har konstigt nog följt detta program, varför vet jag ej men det är rätt roande ändå.
Jag har alltid diggat Arja Saijonmaas, hon är så mysig och rak på sak och härlig på nåt sätt.
Peter Stormare är ju för mysig, han är rätt cool. Trodde han var en riktig karlakarl men han har ju också sina svaga sidor men manlig är han allt.
Magnus Härenstam har man ju fått en helt annan bild av nu som privatperson, han är ju rätt mysig och rolig.
Men Jan Malmsjö har jag ej riktigt fått grepp om men han är väl ok, eller nåt....
Den där Britt Ekland tål jag inte, men  verkar vara värsta översittaren och så jäkla fin i kanten, jag tål icke sådana människor men visst har hon sin speciella charm hon med men det är iallafall inte min favorit.
Sen har hon ju värsta hunden också, parfymerade bajspåsar.......tja, har man pengar så...

Nu ska jag kolla på kvällens program och se hur det går, det är ju Arjas dag denna gång......

image146

Bild: www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0