Massa sexig.....ler

Kollade på Let´s dance ikväll och det förvånar mig lite att Karl-Petter inte har blivit lite mera av folkets favvis.....han e ju såååååå sexig och mysig, han är sig själv ända ut i fingerspetsarna......

image180

image182

Dom passar verkligen bra ihop tycker jag, Heja Karl-Petter och Jeanette. Ni är värdiga vinnare. Och det syns verkligen att dom har kul oxå. Tror det är viktigast att man kan ha kul me.


Ett favvispar till är Tony Rickardsson och Annika, dom är så härliga ihop. Måste avslöja att han är rätt charmig....

image181

Jag önskar alla paren lycka till (även de jag ej nämt) alla gör sitt bästa så jag tycker att alla borde få vinna på något sätt.

Bilder: www.tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0