Mammor?? Va e det??

Jag har en fråga bara:
Måste man eller är man tvungen att älska sin mamma bara för att hon e sin biologiska mamma?????

Jag rent ut sagt hatar min så kallade mamma och det e många som ej förstår det men hon har gjort mig så illa så jag vill inte ha med henne och göra mera, mår tusen gånger bättre utan henne.

Har velat skriva om detta länge men har känt att jag ej har varit redo för det.

Jan Malmsjö sa en superbra grej igår på "Stjärnorna på slottet"
Han sa i stil med detta: "-Ska jag älska min pappa bara för att han hade 20 sekunders njutning av att göra mig??? Nej, nej, nej och nej" Blev svaret

Jag kan inget annat än att hålla med av vad han sa, tyckte det var en klockren förklaring.

Jag tyckte det senaste programmet av "Stjärnorna på slottet" var riktigt bra. Himla bra blandning av artister/skådesplare tycker jag.

Tillbaka på ämnet......Sen sa även Jan Malmsjö detta: "-Att bli älskad måste man göra sig förtjänt av!"

Något att fundera på.....Jag håller på Jan

Kommentera gärna

Kommentarer
Postat av: Malin

Stor Kram till dig vännen!

2008-01-20 @ 20:18:17
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0