Lista igen

10 Favoriter :
Färg: Skit i det du
Mat: Det som finns i kylen
Band: Band? Kassettband?
Film: Det finns många
Bok: Nån med Jonas Gardell, djupt o bra
Sport: Handboll, Svenska laget då
Årstid: Vår
Veckodag: Den dagen som e bäst
Glassmak: Polkagris, Nöff Nöff
Tid på dygnet: Inte på morgonen iallafall, då e jag sur som ättika


9 För tillfället:
Humör: Irriterad, sur, ledsen, arg, glad, nere, uppåt väggarna förvirrad tydligen
Smak: I vaddå??
Kläder: Inga, he he he
Bakgrund: Vill du veta min livshistoria med? Nä, nu får du ge dig!
Nagellack: Ja, på tån längst ut från vänster sida
Tid: Samma som igår vid denna tiden
Omgivning: Mitt eget lilla slott
Irritationsobjekt: Den där jäkla svarta fläcken på mattan

8 första:
Bästa vän: O det vill du att jag ska komma ihåg.....hmm...
Screen name: Bordellmammannrett
Husdjur: Nån jäkla fågel som trodde han kunde prata
Piercing: Ja, på BB i näsan
Musik: Ja det lyssnade jag på
Bil: Jag fick en av pappa när jag fyllde 5 år
Kyss: Sanning eller konka så klart, va trodde du??

7 senaste:
Cigarett:
15min sen, måste ju hålla lungorna igång
Mat: Ett riskorn
Dryck: Livets dryck
Biltur: Taxi till Kolmården där jag nu simmar med delfinerna
Kyss: Av en delfin
Spelad låt: Nån go låt på Bandit Rock 106.3
Tv-program: Glamour, såpadrottning....he he he


6 Har du nånsin:
Dejtat nån av dina bästa vänner:
Det beror på hur man ser det
Brutit mot lagen: Säg den dagen jag inte gör det.....
Blivit arresterad: Ja, på Ibiza när jag slängde en fimpe på marken o trampade på den...ha ha ha ha
Badat naken: Alltid, valar har väl inte badkläder???Eller?
Varit med på TV: Jepp, i filmen "XXX"
Kysst någon du inte känner: Kysser alla jag möter, helst på öppen gata


5 nej tack:
Kläder:
Kort kort, gillar ej när ballarna hänger utanför
Mat: Det e gott
Musik: Nån som ej kan sjunga, typ Idolsökande
Dryck: X-mas cidern, fy fan så rälig
Personlighetsdrag: Det e aldrig drag i mej

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Satt bara o log, var så nöjd med dagen, första dagen på nytt jobb o jag fick beröm för det jag gjort.
Du kan höra just nu: Tangenternas ljud när jag trycker på dom, o Bandit Rock 106.3
Du inte kan leva utan: Mig själv så klart
Du gör när du har tråkigt: Ringer o tråkar ut en annan person


3 personer:
Du kan berätta allt för
: Hugo o mitt ex
Du tycker om: Alla som gillar mig
Du inte gillar: Alla som inte gillar mig

2 val:
Kaffe eller te
: Doppa påse
Vår eller höst: Knoppig tid

1 önskan: HA,  det vet alla mina vänner svaret på, SIMMA MED VILDA DELFINER SÅKLART

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej!
skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa mig med en sak... http://www.have2have.se/product.asp?product=3375

Vilka är snyggast? VITA ELLER SVARTA?
(svara i bloggen, tack) kram!

2008-01-08 @ 20:35:59
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Jela

Heej.

Ja men man lär sej att undvika, men håller med det är fööör gott me choklad!

Ååh tack då ska jag gå in o kika där :)

Ha en underbar kväll
Kram

2008-01-08 @ 20:58:24
URL: http://jela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0