Inredning a´ la second hand

Jag har länge varit på jakt efter några eller en snygg tavla som ej förstör ens ekonomi helt o hållet och idag hittade jag faktiskt 3 st.

Helt otroligt, hittade även en lampskärm som jag länge letat efter, den ska ju vara typ mot andra hållet, ja, jag lägger in lite bilder så ni ser.

Jag blev faktiskt jättenöjd.
Det var inte dyrt heller, hittade allt på second hand (förutom själva lampan, den hittade jag helt ny på en loppis för 15:- och hade kostat 349:-)

Dessa tavlor kostade mig sammanlagt 40:- Billigt o bra, enkelt o snyggt.

image183

image184


image185

Jag tyckte det blev helt annorlunda, den väggen där det är 2 st tavlor nu var helt tom innan, tänk vad det kan göra mycket med lite tavlor och lampor, jag är supernöjd.

Bilder: Privata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0