Förbaskad lista igen

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Måste man väl, eller??
Gnälla: Alltid
Skrika: om jag har ont, ja
Sova: Måste man inte det??
Ha ångest: Ja det finns mycket jag ångrar
Ta mediciner du inte borde ta: Varför det??
Vilja dö: Nä, fy va trist
Drömma mardrömmar: Ja, o dom handlar om dig
Ta droger: Varje morgon kl.05.00, fan va dum fråga
Försöka vara annorlunda: Ja e annorlunda
Klä dig i svart: Försöker ej göra det för mycket
Gå till kyrkan: Jadå varje söndag, he he he
Gå i skolan: e för gammal för det
Röka: Jepp
Ljuga: Finner ingen mening me det, sanningen kommer alltid fram ändå
Hata folk: Jadå, det finns dom jag hatar
Lita på folk: Jo, o det brukar ofta bli fel

VEM :
Saknar du: Dom som inte finns här nu
Vill du döda: He he he du skulle bara veta
Rörde dig sist: Har ingen närkontakt me nån
Vill du slå: Jadå, gärna, ge mig ett basebollträ bara
Vill du kittla: Någon som e kittlig
Kramade du sist: En kompis kanske
Vill du prata med: Någon som svarar
Skrek du på sist: Va säkert Hugo den stackaren
Vill du vara som: Mig själv, vem annars??
Sårade dig sist: Det talar jag ej om
Vill du bli galet full med: Malin i Uddevalla, hon verkar cool
Gjorde dig riktigt glad senast: Hugo
Fick du sms från senast: Malin
Ringde dig senast: Malin igen
Är vackrast på jorden: JAG

HAR DU :
För många vänner:
ja
Förföljelsemani: japp, ha koll så jag ej e bakom dig
Tvångstankar: Man e ju tvungen till det mesta idag
Någon annan psykisk sjukdom: Har jag säkert
Någon fysisk sjukdom: Ja, värk, men det har väl de flesta mer eller mindre
Någon skada: Ja i huvet
Färgat håret: Måste man ju
Brutit några ben: Ja, käkade kyckling förra veckan 
Några piercings: Nähä
Egen dator: Snart kanske
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Nä, jag e oskuld
Köpt kondomer: Varför det???
Tagit nakenbilder: Har du inte me o göra
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Vem skulle det vara??? hmmm......
Bjudit ut någon: Tror det, men jag ska
Varit kär: En gång, på riktigt
Dumpat någon: Jadå, idioter måste man bli av me
Stulit någonting: Njae, skulle väl vara den där stenen från en strand
Lämnat landet: Får inte, ha ha ha
Rymt hemifrån: Jag går utanför dörren varje dag 
Tuttat eld på nått: på mina värmeljus
Gjort något olagligt: Har väl alla gjort

HUR :
Går du:
Hur jag går??? som en ko
Springer du: Nej, du vill ej orsaka nån jordbävning
Svarar du i telefonen: tar upp luren o säger: Va fan vill du??
Fördriver du tiden: på olika sätt
Mycket pengar har du: Det vet jag inte
Tjänar du pengar: Måste man ju
Ofta bäddar du sängen: varje dag
Ofta diskar du: när det e tomt i skåp o lådor
Många stör du dig på: alla
Ofta träffar du din familj: har ingen

TROR DU :
Att du kommer bli något:
jag finns väl?
På Gud: Ja han e min bästa vän
På rymdvarelser: Jag pratade me E.T igår, väldigt trevlig prick
Att folk tycker om dig: Stackars dom i så fall
På ett liv efter detta: Ja om det e sant
Att fiskar kan tänka: ja det kan jag 
Att du kommer leva länge: Vet man aldrig

VÄLJ :
Katt eller hund: Nåt me päls blir bra
Vit eller svart: mörker
Varmt eller kallt: hot hot
Vatten eller land: båt
Sex eller kyssar: samma sak
Telefon eller internet: båda
Musik eller tystnad: båda på samma gång
Bok eller film: Movie

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej hopp!

Tittar in och tackar för besöket och kommentaren.

Hoppas jag så småningom kan bli lika produktiv, eller kanske kreativ, som du är på din blogg.

Kram från hon med det snurrande huvudet. ;o)

2008-01-09 @ 15:48:50
URL: http://indecicive.blogg.se
Postat av: Malin

kul lista! Tack för du länkade te mig förresten. :) Plingas vid snart!

Postat av: Linda P

Halloj och tack för kommentaren! Jo, du får jättegärna länka, det är bara kul. När det gäller bilderna- är det mina egna bilder du tänker på då? Några speciella?

Ha en skön dag!

2008-01-10 @ 09:27:31
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Linda P

Tjenixen igen! Kul att du gillar bilderna. Du får gärna låna dem :)

2008-01-10 @ 10:57:57
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Linda P

Nä, menar du det? Det var superkul att höra. Ja, det är jag som tagit dem och de är inte redigerade i ngt bildbeh.program heller. Ahh, skoj, skoj :) *Sträcker lite stolt på mig*

JAg var osäker på om folk vill se sådana bilder i bloggen elelr om det bara ska vara "inredningsbilder" men det verkar ju som att en del uppskattar dem iaf!
kram

2008-01-10 @ 11:27:58
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0