Fina klänningar

Jag är såååå rastlös nu igen och jag började glo lite på google på brudklänningar och gissa om det fanns många vackra.......
Gillade denna bilden väldigt mycket, tjejen är i helt rätt storlek, varken för smal eller för stor. Hon klär verkligen i denna klänningen.


image157

Denna var me fin, älskar brudbuketten......

image160

Jag bara älskar dessa armarna på denna klänningen.......

image161

Denna klänningen är min absoluta favorit, blir så arg för jag ska nog aldrig gifta mig men jag vill oxå kunna få ha en sån här klänning någon gång.......måste man gifta sig för det?????Hmmm........

image162

image163

Denna är med något liknande men jag gillar den övre mycket mer.

image164

Tänk och ha vigseln och alla anhöriga och gifta sig här........vackert som tusan

image165

Bilder: www.google.se

Kommentarer
Postat av: nisse på man power

ja vill ha den vita saken med blommor hehehehe

2008-01-16 @ 12:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0