Dålig kväll

Tja, vad ska man säga, idag började dagen ganska bra men nu ikväll är det bara ett rent HEL-TE
Hatar verkligen sådana här dagar......men vad ska man göra åt det?????

Något tips kanske?? Hur får man upp humöret när man känner sig helt totalt nere??

Visst har vi alla våra sämre dagar men det är ju ine alls kul.......

Skriv gärna en rad om ni har något kul och uppmuntrande och säga.......

I väntan på kommentarer så sitter jag här och spelar en truddelutt på min nya TRUMPET!!!!!

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Nadia

Börjar du bli bra på trumpetspelandet nu då? :)

Ledsen att du har en sån jobbig kväll. Har tyvärr inga tips på hur man får upp humöret.

"Storken" har flytt till min mammas granne och dyker nog inte upp på några timmar ännu, han förtjänar att ha lite kul. Och själv sitter jag här framför datorn, tyst som en mus, och hoppas på att min chef (läs Gabriel) inte vaknar fler gånger ikväll.

Kram på dig!

2008-01-18 @ 21:47:33
Postat av: Stefantomine

keep it up very nice site

2009-02-13 @ 08:28:53
URL: http://stefantomine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0