Lista

Daglista


1. Vädret utanför mitt fönster:

Mörkt o grått

2. Lyssnar på just nu:
Teven

3. I går gick jag och lade mig:
00.30

4. I dag vaknade jag:
När klockan ringde 06.45

5. Jag har på mig:
Kläder så klart

6. Senaste person som ringde mig:
Person, det var en från Pluto

7. Senaste person som jag ringde upp:
Personen från Pluto

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Vin Diesel

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Svarade Vin Diesel

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Va e det??? hahahaha

11. Som addade dig:
???????????????

12. Senaste person som mejlade mig:
Nån jäkla reklam

13. Sista sajt som jag kollade på:
Denna


14. Ska göra idag:
Sova, e sjuk

15. Bra eller dålig dag idag?
Bra och dålig, e som sagt sjuk

Listan är snodd av www.inspirationsdesign.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Kul att du hängde på listan!! Hur mår du nu?!?!?

KRAM!!!!!!!

Postat av: Olaimerethe

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-11-12 @ 09:21:05
URL: http://olaimerethe.blogspot.com
Postat av: Olaimerethe

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-11-12 @ 09:23:19
URL: http://olaimerethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0