Fredag 8/2-08

Nu är det snart "Let´s Dance" igen.

Fy, vad tiden bara springer iväg

Hoppas Karl-Petter godingen får stanna kvar annars kommer jag inte titta mera.


image206.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag skulle vilja passa på och tacka en av mina allra bästa vänner för att hon alltid ställer upp.
Jag kan alltid ringa eller bara komma och hälsa på, man känner sig alltid välkommen

Du vet vem du är.......en ledtråd då......du bor i Hässleholm......

Tack för att du finns och för att du är min vän! Älskar dig!

Kram min lilla Bitch

image204

Bilder: www.google.se

Kommentarer
Postat av: tubsocken

dax o ladda hem nya filmer...gött det

2008-05-12 @ 13:42:35
Postat av: Tomaselizabeth

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-01-30 @ 11:35:18
URL: http://tomaselizabeth.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0