Julen??

Äntligen lite helg så man kan pssla lite hemma igen....gillar och pyssla och förändra men ibland kommer latmasken fram och det är inte kul då men ska ta nya tag och förbereda för julen nu.....

Jag har aldrig känt stress inför julen men i år känns det lite faktiskt men det är bara och försöka ta det lugnt så hinner man med allt......

Tänkte att jag skulle ha min julgran på balkongen i år, har sån inglasad balkong, så det går väl bra......ser nog mysigare ut utifrån.....

Jag är inte mycket för småtomtar överallt för det blir ju så stökigt och idag ska man ju bara typ ha det viktigaste framme om man går efter modet idag ju.......

Hoppas jag lyckas med julen i år....

Ha det så bra alla fixare kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Det kommer säkert att bli mysigt med granen på balkongen ska du se! :-) Låter mysigt med en inglasad balkong. Nyfiken på hur du har det där hemma. Får väl hälsa på snart. :-) Ja du, julstress, den känner jag av men det är för man ska handla endel julklappar till barnen. Vi ger inte varandra någon julklapp men barnen måste ju få öppna klappar. :-) I dag har vi varit & shoppat lite. Lite julpynt blev det & en matta och gardiner till köket. Visar på bloggen någon dag fram över.

Ha det så toppen! Vi hörs & syns! Kram

2007-11-24 @ 16:44:48
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0