Hej alla glada!

Här är jag, en helt vanlig tjej på 26 år som tänkte: Varför inte göra sig en blogg??

Det kom av sig att jag träffade eh tjej som hade en blogg som jag gillade och även hon gillar jag......ler

Vi snackade lite och nu sitter jag här och har en massa roliga ideer om vad jag ska skriva och publicera i min blogg........

Det kommer att vara lite "Gott o Blandat" här inne, saker som jag gillar och blir glad av och sådant som jag har intresse för.

Nu ska jag leta vidare och se hur detta fungerar men jag lovar en riktig myssida så småningom.....ler

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Kikar inom! Tack för dina ord om mig på din blogg. Snäll du är! :) Vad fint det ser ut alla redan. Stort lycka till med bloggandet!

Kram

2007-11-23 @ 21:34:10
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Tomas

Bra sida, kul med nytt.
C ya

2007-11-23 @ 22:02:33
URL: http://www.ungoviril.com
Postat av: en hemlig älskare

WOW grattis till en trevlig blogg...hmmmm blir ju sotis hehe krams

2007-11-24 @ 17:27:36
Postat av: Lasse

Grattis till en trevlig sida,,,kommer nog att smyga runt här mycke *ler*

2007-11-24 @ 17:43:42
Postat av: Veronica

Tack alla för att ni kollat in min blogg, hoppas ni besöker fler gånger, tack för alla vänliga ord.
Kram mina vänner

2007-11-24 @ 18:00:14
URL: http://www.prussimysigt.blogg.se
Postat av: Poco Loco

Hej hej va bara tvungen o kolla in din blogg :P
hoppas allt e bra

/ Kram

2007-11-25 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0