x-mas cider

x-mas cider

Bild: www.dricka.se

Tänkte jag skulle unna mig något gott ikväll så jag gick inom systemet och hittade denna cidern, blev först glad för den har alltid varit slut när jag ska köpa den.
Tja, jag kommer hem vilar lite och sen kunde jag inte vänta med och öppna den, trodde att det skulle vara god men det var den absolut inte!!!!

Det var något av det äckligaste jag någonsin stoppat i mig, hur kan man bara lansera en sådan produkt, hade dom som tillverkade den inget smaksinne????

Jag brukar inte klaga på varor så direkt men detta var ju bara för mycket.....

Dem smakar en stark parfym med ett stort inslag av nån konstig form av jul??

Blev så besviken, har nu 1 timme senare fortfarande denna konstiga smak i munnen....

Vad tycker du om denna???

Kommentarer
Postat av: Vetlelena

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2008-09-17 @ 09:10:06
URL: http://vetlelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0