Till alla mina vänner!!

image140Hej

Vill här säga att jag är helt rörd av hela veckans händelser.
Jag vet ej vad som har hänt men jag har fått så mycket beröm och så fina "gåvor" av vissa denna veckan.

Jag kan ju erkänna att jag har gjort mitt bästa för och glädja folk men trodde ju aldrig att jag skulle få såhär mycket tillbaka.

Sitter faktiskt och är lite smått våt i ögonen, ler

Vill ju egentligen inte peka ut någon särskild men det var en händelse idag som gjorde mig helt varm:
Jag har fått en julklapp av en kvinna som jag inte känner särskilt väl men jag har träffat henne i en butik som jag hjälpte till i......

Du vet vem du är om du läser detta, vill passa på och tacka så mycket, har ej nummer och så till dig så jag hoppas att vi ses i byn någon dag. Då ska du allt få en varm julkram....ler

Jag har även fått några julkort som jag ej hade väntat mig.

Tänk vad glad man blir av en så liten men ändå stor "gåva"

Vill tacka alla mina underbara vänner för att ni finns för mig, även om jag kanske inte alltid är så social av mig så finns ni ändå där.

Riktiga vänner är nåt av det bästa som finns.

Jag har märkt att man inte tror att folk eller vänner tänker på en men där har man fel.
Personer som jag vet vem är eller bara hälsar på har verkligen visat att dom tänker på en och hjälper en om det behövs.

Tackar alla fina människor där ute som bryr sig och tänker på andra.

Ha en underbar jul och nyår alla som läser detta.

Kram Vicky

image142

Bilder: www.google.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad härligt inlägg!! KLart folk bryr sig om dig. JAG bryr mig om dig. :) Det ska bli kul att träffas snart.
Tänker på dig nu i jul. Du är välkommen till oss en dag
kring jul, bara pingla så kan jag drajjva & hämta dig. :) Ha en skön & mysigt jul nu. Hälsa Hugo! ;) GOTT NYTT
ÅR!!!! Kraaaam

2007-12-23 @ 14:38:47
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0