Mysiga låtar

Aldrig ska jag sluta älska dig - Jonas Gardell
Av längtan till dig - Åsa Jinder
Det finns inget finare än kärleken - Tomas Ledin
Det vackraste - Cecilia Vennersten

För att du finns - Sonja Aldén
För kärlekens skull - Ted Gärdestad
Himlen runt hörnet - Lisa Nilsson
I natt är jag din - Tomas Ledin
Jag ger dig min morgon - Fred Åkerström
Jag vill ha dig - Ulf Lundell
Kärleken förde oss samman - Ulf Lundell
Min arm omkring din hals - Orup
När vi rör varann - Susanne Alfvengren
Sång till frihet - Björn Afzelius
Ta mig till havet - Peter Lundblad
Älska mig - Ainbusk Singers
Ännu doftar kärleken - Marie Fredriksson
Öppna din dörr - Tommy Nilsson
Annie's Song - John Denver
Because you love med - Celine Dion
Endless Love - Lionel Richie
Everything I do I do it for you - Bryan Adams
Forever young - Alphaville
From This Moment On - Shania Twain
For your love - Stevie Wonder
Hello - Lionel Richie
Love is a wonderful thing - Michael Bolton
Now and forever - Rickard Marx
Unforgettable - Natalie/Nat King Cole
Still The One - Shania Twain
The Rose - Bette Midler
You are the sunshine of my life - Stevie Wonder
Your song - Elton John

I will always love you - Whitney Housto

Against all odds (take a look at me now) - Phil Collins
Nothing compares 2 U - Sinead O'Connor
If you leave me now - Chicago
Right here waiting - Richard Marx
Un-break my heart - Toni Braxton
Almaz - Randy Crawford
Baby, come to me - Patti Austin & James Ingram
Angels - Robbie Williams
Ännu doftar kärlek - Marie Fredriksson
Holding back the years - Simply Red
Avalon - Roxy Music
Tonight I Celebrate my love - Peabo Bryson & Roberta Flack
Vem tänder stjärnorna - Eva Dahlgren
For your eyes only - Sheena Easton
Purple rain - Prince & The Revolution
It must have been love - Roxette
Så länge vi har varann - Ratata & Frida
The power of love - Frankie Goes To Hollywood
True - Spandau Ballet
Se på mig - Jan Johansen
Lady - Kenny Rogers

I just called to say i loved you - Stevie Wonder



Text: www.lugnafavoriter.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0