Lista igen



Vilken svordom använder du mest? Jävulen


Äger du en iPod? Nix, helt onödigt


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen alls


Hur många resväskor äger du? Ingen


Använder du flip-flops? Obekväma


Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Lidhl, Netto, MatÖppet, Coop och ICA


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar gärna kortet


Vilken var den senaste filmen du såg? Shrek


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Både och


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Nya byxor


Har någon någonsin kallat dig lat? Har dom säkert


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?  Valerina Natt, dom är superbra


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Fergie, "Big girls don´t cry"


Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Fergie


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Skulle du allt bra gärna vilja veta va?


Vad åt du till middag senast?  Hemmagjorda piroger


Använder du huvtröjor? Nix


Kan du vissla? Ja, vill du höra....


Vem var den senaste som ringde dig? En jobbig telefonförsäljare


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg o dalbana eller stockarna på Liseberg, Eldorado med


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är ju allas favoritsyssla, eller??


Vilket riktnummer befinner du dig i? 999999


Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte det?


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Tja, ingen aning 


Hur många syskon har du? En lilasyster


Är du blyg inför det motsatta könet? Nähä


Vilken film kan du alla replikerna till? ehh, får återkomma på den frågan


Äger du några band t-shirts? MJ


När flög du senast? Aldrig, har svindel....he he he


Hur många stolar står kring ditt köksbord? 1+1+1+1


Läser du för skojs skull? Jajamensan


Pratar du några andra språk? Engelska och mitt eget


Diskar du din egen disk? Ja vem annars??


Har du gråtit offentligt? Japp


Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop


Försöker du alltid lära dig nya saker? Man lär sig något nytt varje dag


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JA


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Varför det? Jag betalar gärna för mig själv, bjuder hellre än blir bjuden


Kan du kasta macka? Ja, om man hittar rät sten


Har du någonsin varit på Jamaica? Nejdu


Vad har du med dig in på bion? Kanske godis eller massa prasslande saker...he he he


Vem var din favoritlärare och varför? En gympalärare vid namn Anki på en danslinje jag gick. Hon var grymt schysst & cool lärare.


Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, skulle aldrig falla mig in


Vad har du för väder? Regna och rusk


Har du en favoritblogg? De bloggar jag länkat till


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Pedagogiskt Drama


Gillar du att flyga? Har inga vingar så jag vet inte


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Svår fråga, Tillit är rätt viktigt


När sov du senast på golvet? Så jäkla hårt så det undviker jag


Vilken är din favorit drink? Orgasm


Vilken är din mammas hemstad? Har ingen mamma


Din pappas hemstad? Har ingen pappa heller


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Så mycket jag har tid till och sova


Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, en gång, fick min första och sista kvarsittning


Vilken är din favoritfrukt? Det beror på vad jag är sugen på men körsbär är mumma


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Va är det?? ha ha ha ha


Hur gammal blir du nästa födelsedag? Äldre


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej, varför ska man vara petig?? Helt meningslöst


Tror du på liv på andra planeter? Japp, här sitter ett UFO bakom denna datan


Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mig själv


Tror du att Gud är man eller kvinna? Spelar kvittar


Vad var det senaste du åt? Persikor med grädde


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Killar


Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa bestämde det för han tyckte det var så fint


Gillar du senap? Bara på julskinkan


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allting löser sig!


Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tror ej det


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Funderar på det


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nix, bara Tradera


Tycker du om att krama folk? Tycker jag om personen så


Skulle du säga att du är trendig? Nej nej nej nej


Äger du en digitalkamera? Nej


Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jag ser INTE ut som en kändis


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, om det är viktigt samtal


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga


Vad är du allergisk mot? Idioter, "fina i kanten människor"


Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Naj


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Carl-Gunnar, ha ha ha ha

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Säg det du


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag läst din lista! :) Trevligt! KRAAAAM

Postat av: Malin

GOTT NYTT ÅR VÄNNEN! Plinga om du vill! Du vet vad jag menar. :) Kram

Postat av: Isabelle

Halloj! Såklart du får länka. Bara roligt! Ha det toppen!

2007-12-31 @ 14:17:47
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0